fredag den 26. juni 2020

Jeg er så glad for min cykel ♫♬ I am so Happy with my Bike

Countdown: Summer vacation begins in 1 day. 

Jeg er så glad for min cykel         𝅘𝅥𝅮♫♬𝅗𝅥           I am so Happy with my Bike
Tekst og Musik: Poul Kjøller          𝅘𝅥𝅮♫♬𝅗𝅥        Lyrics and Music: Poul Kjøller
Bad translation by MotherOwl

-- 🚲 --
              
En cykel larmer ikke                                        A bike does not make noises,
og bruger nul benzin                                        uses zero gasoline
en cykel oser ikke                                             A bike is not bad and smelly
som andre oliesvin.                                           like any big engine.
   Jeg er så glad for min cykel,                             I'm so happy with my bike,
   jeg kommer hurtigt langt omkring,                   I can go quickly anywhere,
   og det fordi på en cykel                                     And that's because on a bike
   går det let som ingenting.                                   It is just a piece of cake.
              
På cykel kan man være                                    On a bike you are a cowboy
en cowboy på sin hest,                                     on your horse, the very best,
og svinge sig i sadlen                                       Riding cross the prairie
som i det vilde vest.                                         as in the wild west west.
   Jeg er så glad for min cykel,                              I'm so happy with my bike,
   jeg kommer hurtigt langt omkring,                    I can go quickly anywhere,
   og det fordi på en cykel                                     And that's because on a bike
   går det let som ingenting.                                   It is just a piece of cake.
              
Og vil du lege speedvay                               And if you want some speedway racing,
er cyklen helt i top,                                       the bike is just top notch,
du brummer lidt med munden                      You hum some motor noises
og speeder motoren op.                                 while you speed your engine up.
   Jeg er så glad for min cykel,                            I'm so happy with my bike,
   jeg kommer hurtigt langt omkring,                  I can go quickly anywhere,
   og det fordi på en cykel                                   And that's because on a bike
   går det let som ingenting.                                 It is just a piece of cake.
              
På cykel kan du køre                                   On you  bike you can go riding
en tur med mor og far,                                 along with mom and dad,
og lærken kan du høre,                                And you can hear the birds' song,
og luften er ren og klar.                                and the air is clean and clear.
   Jeg er så glad for min cykel,                          I'm so happy with my bike,
   jeg kommer hurtigt langt omkring,                I can go quickly anywhere,
   og det fordi på en cykel                                 And that's because on a bike  
   går det let som ingenting.                               It is just a piece of cake.

-- 🚲 --

     Nu fik I alligevel Cykelsangen af Poul Kjøller. Og det er bare fordi jeg er glad. I dag var der nemlig strid modvind, jeg købte 8 liter sodavand ud over de normale indkøb, og jeg følte mig ærligt talt træt og ugidelig, men se bare. De to punkter i den grønne cirkel er i dag!!!

-- 🚲 --
              
  Well I translated The Bike Song by Poul Kjøller anyway. And the reason is that I'm happy. I went to PE and shopping today.  It was windy - against when going uphill, of course. I felt tired and lazy, I bought 8 litres of soda and did my normal shopping. But look at this. Today's points are circled in green!

3 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.