søndag den 5. januar 2020

Årets Helgener -- Saints of the Year

     Nok engang har jeg forlystet mig med Jennifer Fulwilers helgengenerator.
 I år er årets helgener:
Aloysius Gonzaga, festdag 21. juni. Skytshelgen for: trætte øjne, AIDS, omsorgspersoner, jesuit-studerendem unge mennesker.
     Jeg er ikke hverken jesuit eller ung, men det med trætte øjne, det er lige mig.
 Once again I used Jennifer Fulwiler's  Saints' Names Generator.My saints of the years are:
 St. Aloysius Gonzaga, Feast: June 21, Patronage: Sore Eyes; AIDS; Care-Givers; Jesuit Students; Young People     Jesuits, young people? no, not me, but sore eyes , that's the relevant part here.

-- 😇 --

     Og nummer to: Agnes af Rom, festdag 21. januar, skytshelgen for: kyskhed, forlovede par, gartnere, jomfruer og voldtægtsofre. Jeg husker også noget med lam. Det må vist være det med gartnere, der er relelvant her.
 And the second one: St. Agnes of Rome, Feast day: January 21, Patronage: Chastity; Engaged Couples; Gardeners; Girls; Rape Victims; Virgins
  It must be the Gardeners part that's relevant here.

-- 🎊 --

Den gode Jennifer har også lavet en årets ord-generator. Den måtte jeg prøve - og fik ordene: Hjem og Blomstre/trives. Det lyder da godt :)

-- 🎊 --


Jennifer has also made a word of the year generator. I just had to try and got: Home and Flourish. Well, that sounds great to me.

2 kommentarer:

  1. Home and flourish sound excellent words - for the garden too.

    SvarSlet
  2. May your garden bring you a lot of joy this year. Those are fabulous words.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.