torsdag den 28. april 2022

Æ for Æg

     Her er dagens A-Z indlæg. Årsagen til forsinkelsen vil stå klart sidst i indlægget. Jeg skulle nemlig have heldet med mig for at skrive i dag, og det havde jeg søreme!
     Temaet for i år er Drømme - dobbelthed, så lad os se, hvad der falder mig ind til det tema.


Ⓐ - Ⓩ

  Here's today's A-Z post. The reason for the delay will be clear at the end of the post. I did not know if I was lucky enough to be able to post today, but I was :)
  The theme for this year, is Dream - Duality. let's see what crosses my mind on this theme.


    På dansk er der jo ikke ret mange ord med W, Z,X eller Q. Til gengæld har vi så Æ,Ø og Å. I dag, den 28 er jeg så nået til P, hvis jeg skulle tage bogstaverne i rækkefølge, men til Æ hvis det tre sidste dage skulle være Æ. Ø og Å.
     Og så er det jo så heldigt at jeg lige fik et billede til Æ - Æ for Æg.

Æ for Ægg / Egg

In Danish we haven't got many words beginning with W, Z, X or Q. Tomake up for this, we have three strange letter at the end of the alphabet after Z: Æ, Ø og Å. Today, the 28th it's time for Æ. I was lucky to get a photo to fit in here just a few minutes ago. Æ is for Æg = Egg or Eggs.


Natkamera på ugleTV og man kan tydeligt se to af de tre æg. Tiden siger 21.14, det er bare 20 minutter siden.

Night time on OwlTV.Two of the three eggs are clearly visible. Timestamp 21.14 just 20 minutes ago.

3 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.