lørdag den 2. marts 2019

Kreativ kaffepause -- Creative Coffebreak

       Forleden dag var der en der lagde denne her tegning op på facebook.

-- 🎨 --

Some days ago somebody posted this cartoon on facebook

  Bestie


Det kan jeg totalt relatere til. Også når jeg tager billeder, det er et superfint motiv, men så når jeg kommer hjem, så er den fine udsigt fuld af lygtepæle, huse, biler, sære mennesker og så videre. Det var der med garanti ikke, da jeg tog billedet. 😉 Jeg tror ligefrem ens hjerne rydder op medens man kigger.
     Lad mig vise, hvad jeg mener. Det er kaffepause, jeg drikker kaffe og fletter videre på en ny theposekugle.
     Sådan her så det ud med mine øjne.
-- 🎨 --

I can so relate to this. Sonetimes when I take a phpoto of something, I come home and look at it, and then I think, well nice photo, but who put all those telephone poles, signal masts, houses, dogs and even some crazy people in my nice picture. I honestly did not see them. I sometimes think the brain does some cleaning, whenever you look at the world.
Let me demonstrate with a photo from my coffee break. I was drinking coffee while weawing teabag baubles.
This is how it looked when I used my eyes.


Her er hvad mit kamera så!

-- 🎨 --

And this is what my camera saw!




2 kommentarer:

  1. Heeheehee! Yes, i sometimes do not post a picture because after i take it, i notice the clutter or mess i did not see when i took the photo of a cat or something else. Maybe i need to take pictures to inspire me to tidy up better.

    SvarSlet
    Svar
    1. That's just the way it is, then. Photos as inspiration .. oh no, I'll get too busy then ;)

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.