onsdag den 21. januar 2015

Sokker -- Strikkeklub 3 Yarn along -- Socks

     Så blev piratsokkerne færdige, og jeg brugte Jennys elastiske aflukning på begge sokker - måske har Uglemor misforstået, hvordan det egentlig skulle gøres, men det virker helt fint sådan som hun gjorde det ...


Piratesocks are done. And MotherOwl used Jenny's elastic cast off, only I think I misunderstood how to work it - it is fabulous anyway ...



Pia fra Colour Cottage havde sine tvivl, blev det nu for løst, men nej, aflukningen er præcis så elsatisk som ribben, og passer perfekt på Piratens ben.

Pia from Colour Cottage expressed her doubts in a commentary, wondering whether it would be too loose a cast off. It loos a bit loos, I must admit, but it is as elastic as the ribbing and fits perfectly on The Pirate's legs.



Og her strukket helt ud, som det er nødvendigt for at få dem på . Denne gang er fotomodellen Uglemors hånd.

And now MotherOwl's hand showing full stretch, as is necessary to get the socks on and off.


     Ydermere har jeg fået vævet en hel del på det blå, men det er ikke noget at vise billeder af, man kan jo ikke se meget til fremskridtet, før man når til enden med noget vævet.
      Og så nåede jeg i går aftes til enden af "The Deed of Paksenarrion" , så nu må jeg så finde en ny bog at læse. Ideer er der jo nok af.

A relative lot of blue weaving has happened as well, but weaving progress is almost invisible until you're done, so no photos of that. Yesterday late I finished The Deed of Paksenarrion, Now I need to find out which of the tempting books will be the next to read.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.