tirsdag den 20. september 2022

Blogger is Mending -- Blogger i Bedring

Blogger is still s...l...o...w, but I can once again access my Layout options, and have hurriedly added my Flax page - in Danish only - to the tabs on top, and changed the picture in the sidebar from a Good-bye to the Queen to a link to this new page.
  The blog rolls in the sidebar are also almost back to normal. Thanks to whomever has been pushing the right buttons.

-- 🇧 --

     Blogger er stadigvæk l-a-n-g-s-o-m, men det går bedre. Jeg kan nu komme ind på min lay-outside igen og har skyndsomt tilføjet min nye hørside til fanebladene øverst, og i sidepanelet til højre har jeg skiftet farvel til Dronningen ud med et link til denne nye side.
    Også listerne med links til andre bloggere er næsten tilbage til normalen. Tak til den Blogger-medarbejder, der har trykket på de rigtige knapper.



3 kommentarer:

  1. I can again access my reading list. Which doesn't update very well but is at least there. Fingers crossed.

    SvarSlet
  2. I hope all is back to normal soon.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.