torsdag den 21. februar 2019

Vejret igen - More Weather

     Uglemor var jo kæmpe-utilfreds med DMIs nye vejrmeldinger. Det var der også andre, der var. Karna Maj (min have-guru) har lige gjort mig opmærksom på Bedre vejr. Der kan man få en overskuelig vejrmelding - faktisk har de nuppet DMIs gamle udseende - herligt 💖
     Den side er straks bogmærket, så nu behøver Uglemor kun tre sider: Bedre vejr til vejrmeldingen! Her for at finde månefaserne og dagenslaenge til netop daglængden og solens op- og nedgangstider. Det er dog fantastisk at der skal hele tre sider til at erstatte det, der før var et enkelt og overskueligt opslag på DMI.

-- 🌥  --

Now MotherOwl has found all of three homepages to make up for the loss of  DMIs weather. One for a general forecast, one for moon phases - important for TUSAL, and one for the length of the day - important for MotherOwl's mental well-being.
It is amazing that an update creates a need for three homepages to get the same information that earlier you got in a nice, compact form with one click.

5 kommentarer:

  1. Ja, ikke sandt. Jeg er lidt gladere nu, men stadig ... Jeg håber at rigtig mange klager til DMI.

    SvarSlet
  2. It seems that every time i find something i really like, it is discontinued, also.

    SvarSlet
  3. Åh og så har jeg lige fundet ud af at det bliver nødvendigt med en 4. side. Astma-allergi Danmark for dagens pollental. Det er godt nok skidt, DMI.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.