fredag den 4. februar 2022

Trist slutning -- Sad Ending


 Som jeg sagde i min fødselsdagsindlæg, så er der alt for mange blogge, der bare ender. Denne blogliste fandt jeg hos Home Sweet Home. Og den beviser på fineste måde min pointe.
     Bloggen i den røde firkant er skræmmender og en smule komisk. WOOZ.DK - Svampejagt - 4 år siden.

  As I complained in my blogoversary post, far too many blogs just end. I found this blogroll at Home Sweet Home and it totally proves my point.
  One of the entries is rather scary, and a bit comical. The one in the red box says: WOOZ.DK - Hunting for Mushrooms - 4 years ago.

6 kommentarer:

  1. Too small for me to see but I get your point Charlotte.

    XO
    WWW

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes it's small, and fuzzy as well It was much clearer as I copyed it. sorry. But none of these bloga have updated for years. One announce patr #1 of a series, two are taken over by foreign languages, and one is empty. Sad!

      Slet
  2. It is sad, and a reminder i need to find time to clean up my blogroll.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm yes. But the blogrolls on those abandoned blogs ... sigh.

      Slet
  3. One of my favourite bloggers just ended hers without notice, she is only on Facebook now, and I don't do Facebook, so she is lost to me.

    SvarSlet
    Svar
    1. A farewell, I'm over here now-note would be so nice. The just endings are so sad.
      I still hope more bloggers are going to return to blogging once they had had their fill of Instagram and Facebook, but I fear not.

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.