fredag den 31. december 2021

Godt Nytår -- Happy New Year

Feliz año nuevo -- 明けましておめでとう
Frohes neues Jahr -- Gleðilegt nýtt ár
Szczęśliwego nowego roku



2022 er tigerens år -- 2022 is the year of the tiger



Nok engang har jeg forlystet mig med Jennifer Fulwilers helgengenerator. I år er årets helgener:

As most years I choose a saint, or rather two via the Saints' Names Generator made by Jennifer Fulwiler. My saints of the years are:


Den gode Jennifer har også lavet en årets ord-generator. Den måtte jeg prøve.

Jennifer has also made a word of the year generator. I just had to try it.

5 kommentarer:

  1. Happy New Year 2021 dear Charlotte.

    XO
    WWW

    SvarSlet
  2. A blessed and beautiful Happy New Year to you.

    SvarSlet
  3. A very, very Happy and Healthy New Year to you and to yours.

    SvarSlet
  4. The year of the Tiger! I do like tigers. We have a new one in our Adelaide Zoo, brought to be company for the male who has been missing the female that died. We are all hopeful there will be cubs in the future.
    Happy New Year.

    SvarSlet
  5. I hope 2022 brings you lot of joy and lots of good things.

    Have a lovely new year.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.