fredag den 15. marts 2013

Kold morgen -- Cold Morning

I morges medens vi spiste morgenmad så vores udsigt sådan her ud:

This morning during breakfast our view was like this:


Utroligt flot med rim på alle træerne i den opgående sol. Det er da lige til at blive i godt humør af. Det var KOLDT. Jeg fulgte Ugleungerne til bussen som sædvanlig, men da jeg kom hjem, kunne jeg ikke binde mit ene snørebånd op. Det var frosset stift.

Incredibly beautiful frost on all branches glittering in the early sunshine. Such weather make for great spirits. It was cold as well. I walked with the Owlets to the bus as usually. When I returned, I could not untie one of my shoelaces. It was frozen and kept its form for a long time. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.