onsdag den 3. oktober 2012

Søde skyer -- Nice Clouds

     Tja, jeg tror aldrig at jeg før har mødt en sød sky, men i morgenens vejrmelding (8.15) var de der pludselig. Det er skyer, der ikke kunne drømme om at regne på os :) og det er da sødt. Så her til formiddag må jeg hellere nyde de søde skyer og se at få plukket de sidste bønner og det lille græskar, kigget på lågen ind til hønsene, så de ikke stikker af igen-igen.
     Måske vil jeg ligefrem tegne et par søde skyer. Det er alt for længe siden jeg tegnede sidst, min tegnemuskel er slap.

Hmm, nice clouds. I never heard of nice clouds before, but the weather forecast this morning (8.15) promised nice clouds. Maybe I should translate that to wellbehaving clouds as it means that they're not going to drip upon us :) And that's nice isn't it?  I'll use this mornings wellbehaving from above to harvest beans and my small pumkin, which seems ripe, and maybe even do somethin about the door to the hen's yard to keep them from getting out yet again.

Maybe I should pull myself together and draw some nice clouds. It's been way too long since I put pen to paper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.