søndag den 13. juli 2014

Flette - min mageløse opdagelse!

Den her: 

     Pickwich har ændret deres thebrevsposer fra dem her: 


... til dem her: 

 Det ser jo meget dumt ud, når man fletter med dem.
 

Så til kirkekaffe i dag gik der en prås op for mig. Hvor for ikke bare folde dem skævt?
 Sådan:



Eller set indefra: 

 Et lille stykke klisterbånd til at holde flapperne nede med, er en god idé, men kan altså undværes. 
Så kommer det til at se sådan her ud. 
Der er et nyt blåt og et nyt rødt led og så 4 gamle:


- - - - o - - - - 

Bunden til den kurv, jeg nævnte, så sådan ud indeni
:
Men hvad nu hvis man foldede skævt på den anden led? Sådan her:

Så kunne man jo få hele frøer. Prøv at se forskellen: 

Og starten til en ny bund: 

3 kommentarer:

  1. Uglemor, you are so good at recycling. Your creativity is inspiring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you - and sorry for only posting in Danish. Candy wrap terminology is beyond me in English.

      Slet
  2. Hvad pokker bilder de sig også ind at ændre designet! Godt at du har omløb i hovedet, det blev rigtig sjovt med frøerne.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.