fredag den 14. november 2014

Ting der gør mig glad -- Things to make me happy




     En cykelslange-automat - hvis nu man skulle punktere uden for lukketid. Det er årevis siden jeg sidst så en automat, folk brød dem op for at få pengene, men før i tiden kunne man jo trække mange ting i automater: Cigaretter, kager, brød og slik falder mig lige ind. Ti point for cykelhandlens tillid til sine medmennesker.

Vending machine with bicycle tubes. It's been years since last I saw a vending machine, they were always broken into for the cash. But obviously the bike shop trusts his fellow humans * big smile *


     Hjælpsomme spiriller, der dækker bord, når vi andre har for travlt.

A marsupilami laying the table when all the Owlets are too busy doing nothing.

2 kommentarer:

  1. Sådan en har jeg ikke set før, men det er da en genial service, hvis man ikke kan lappe selv (men så tænker jeg - kan man så heller få den gamle slange af, og er der en pumpe?)

    Det er nok begrænset hvor mange penge der er i, sammenlignet med en cigaretautomat, så lad os håbe den får lov at hænge i fred.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekkkede faktisk ikke, om der er en pumpe, men det er lettere at skifte slange end at lappe - synes jeg i hvert fald. Lad os håbe, den har vist ikke hængt der så længe, jeg kigger efter, næste gang jeg er på de kanter.

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.