Så er jeg igen i tvivl. Der skal væves et kludetæppe mere, men denne gang har dynen striber, og det gør en forskel om man river langs med eller på tværs af striberne.
Jeg har vævet en lille bitte lest-løber, 30 x 9 cm. Og jeg viser et billede af hver mulighed.
- - - - - -
Once again I'm in doubt. Next rag rug ifs going to be made from striped bed linen. And it makes a differense wether the strips are cut along the stripes or across.
Først et billede på den korte led: -- First photo, across:
Så på den lange led: -- And one along:
Hvilken en er den pæneste? -- Which one do you like?
Dear readers and co-bloggers, now commenting is again possible on almost all blogs.
We're still waiting for the blogrolls to update, so if you think I'm slow in commenting this might be why.
While waiting for an update on this, know that I'm still reading and enjoying your blogs, albeit a bit later than any of us would like.
Virker den nederste ikke meget ensfarvet? Hellere lidt variation til mig...
SvarSletJeg er stort set enig, Detr vil så komme sorte striber, nåe man når til dem. Men ja - kulørt, tak ;)
Slet