tirsdag den 24. december 2013

Punktform 2 -- Bullet Nores 2

     Forleden dag, da jeg fortalte om hvordan jeg bruger Punktform, var der en lille, men for mig vigtig ting, jeg glemte at fortælle om. Hver aften tager jeg en ny PostIt frem og skriver de ting jeg helst skal nå næste dag. Ikke at jeg altid når dem, men der er da større chance, når jeg ser dem hver gang jeg lige skal skrive noget ned.

 - - - - -

Thursdag, as I told about how I use Bullet Notes, I forgot the - for me - most useful idea. Every evening I take a PostIt and copy the things down I want to (or have to) do tomorrow. Not that I can always cross out everything when the day is done, far from. But the chance of me remembering it is much bigger that way.

  • PostIt med noter for 20. decermber
  • PostIt with my notes for December 20. 




4 kommentarer:

  1. Dagslister er også i høj kurs hos mig frem for en monster lang liste med det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fidusen her er jo så at man kan tage fra sit idékatalolg og så skrive en ny liste i morgen med det man ikke nåede + lidt eller meget mere som tiden, dagsformen og nødvendigheden tilsiger.

      Slet
  2. Uglemor,

    Post-it notes were a wonderful invention!

    It's Christmas Eve here. Only a few more hours until we set off for Midnight Mass. I hope you have a very happy Christmas with your family. May God bless you all!

    SvarSlet
    Svar
    1. Happy Christmas to you and your family as well. Here it's still morning and we're preparing for Christmas. May the newborn King bless you all.

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.