tirsdag den 10. december 2013

Papirkurven igen -- Waste papaer basket Revisited

  • Uden flad top
  • Old look


I firkantflet flettede jeg en enorm papirkurv. Så i går måtte jeg lige lære at flette en lige kant. Den øverste ring - den med den lige kant - er endnu ikke syet fast, for jeg var usikker på om jeg havde rigtigt fat på metoden, og på om det overhovedet ser godt ud. Så her kommer et par billeder.


  • Nu med ekstra ring
  • New look - extra top ring











Candy wrapper - erm newspaper - waste paper basket, done, but then yesterday I felt like doing something new again. A straight edge, as opposed to the normal one with triangles. The topmost row is not yet fastened, as I'm unsure that I did this right, or if it looks better without the straigth edged top row.




  • Og så begge måder sammen 
  • Both together. 

2 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.