onsdag den 25. februar 2015

Færdiggørelse -- Finishings

     Denne uge har jeg sat mig for at blive færdig med ting. Første punkt var min nytårswoowly. Den manglede kun bund og øjne. Piraten hjalp mig med at vælge de helt rigtige øjne.

This week is labeled as my get things finished-week. First thing was this new year woowly. It was missing a bottom and its eyes. The Pirate helped me choose the rigth ones.


     Anden ting på listen var bogkurven. Den fik den sidste lige kant på.Der er 13 sider til overs af 598.

The book basket got its final ring. I have 13 pages left of the original 598.


Her er kurven under genopretning.

The basket needed some pinching to be square.


     Det blå stof er nu på vej til at blive en trøje. Det er grænseoverskridende at sy ...

The blue weave is about to be turned into a sweater. Its scaring to sew ...


... og især at klippe i noget,, man selv har vævet.
... and cutting into something you weaved yourself.


     Uglemor er stadig i gang med at læse "The White Dragon",  og der er bestilt flere dragebøger på biblioteket. Der er kommet mindst 7 siden Uglemor læste denne serie sidst.

  --  Yarn Along  --

MotherOwl is still reading The White Dragon by Anne McCaffrey. New books about Pern have been ordered to the local library, at least 7 books have been made available in Denmark since then.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.