onsdag den 27. november 2013

Strikkeonsdag -- Yarn Along 11-27

     Det er alt for længe siden at jeg har deltaget i Ginnys net-strikkeklub. Og det er ikke fordi jeg ikke har strikket, men bare fordi ...
     I dag er jeg så nået til hælen på den første strømpe til Spirillen. Denne gang er garnet en noget kedelig grå, men der kommer en blå ribkant på, når jeg når så langt.
     I dag læser jeg ikke noget, for jeg har været hos øjenlægen, og dråberne hun brugte, gør det hele ret sløret. 
 - - - - -
Too long time has passsed since I last participated in Ginny's Yarn Along. Not because I have not been knitting, cause I have, but just because.
Today I have turned the heel of the first sock for Marsupilami. He has outgrown and out-loved last winter's socks. This yarn is a neutral grey., but I'll add a blue rib border. 
I'm not reading today, as I was to the optometrist's, and she used some eyedrops which make everything quite blurry.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.