torsdag den 3. januar 2013

Tøm tønden 2 -- Stash Bashing 2

     Fordi Crunchy Catholic Mama ikke er vært for nogen Tøm tønden-post i denne uge, må jeg bare lave min egen.
     I dag fik jeg strikket et par runder mere på huen af det ildelugtende garn. Jeg var oven i købet til strikkekomsammen, men havde glemt mine gode strømpepinde, så nogle for korte og dumme måtte holde for. Huen havde været på en for lang rundpind for at prøve om den passede.
     Indtil i dag har Uglemor smilet stille for sig selv når nogen sagde at de der pinde var bedre eller dårligere end nogle andre; det gør hun ikke mere!

Up until today MotherOwl smiled secretly when somebody said that some needles were better for knitting than other. She does not any longer.

I had put the hat on a too long circular needle to try it on, and the went to a knit-in and forgot my normal DPNs, I used another pair and just longed for my regular pins all the time!

Crunchy Catholic Mama is not hosting any Stash Bashing today, but I can stash bash anyway and say a prayer for her while knitting.

  • 99 masker vejen rundt, her på de dumme strømpepinde.
  • 99 stitches. Here still on the stupid DPNs.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.