søndag den 15. april 2012

Ikke mig! World of Warcraft-udgave -- Not me! World of Warcraft-edition

Problemer i anledning af Noble Garden

Det var ikke mig, der løb rundt og rundt med min kanin i Azure Watch og ikke kunne forstå at den ikke  gjorde det, kaniner er kendt for. Jeg spurgte en flink fyr med en Spring Rabbit, om han ikke godt gad stå stille, så jeg kunne få mit Achievement. Han og jeg stod måske et minut, så gik det op for mig - og han skrev i samme øjeblik - at jeg havde taget min Snowshoe Rabbit frem, og netop ikke min Spring rabbit. Så tog jeg rødmende min Spring Rabbit frem, og så var vores eneste "problem" masser af baby-kaniner.

Det var heller ikke mig, det ikke kunne forstå at jeg ikke kunne slå de tossede små murlocs ihjel. Ja jeg var faktisk selv ved at dø af dem ... og jeg er med i Ironman-challenge, hvor døden er permanent ... indtil det gik op for mig at mit sværd lå i rygsækken og jeg sloges med en buket blomster (Spring Flowers)! Heldigvis havde jeg da taget skjoldet på og ikke prøvet at gemme mig bag æggekurven!



Problems caused by Noble Garden
It was not me who were running around in Azure Watch, trying to do “Spring fling”. Stupid rabbits won’t do what they have to do. I asked a nice player to please stay in one point for more than two secs, for a mating to occur. We wait like two minutes. Then he writes - and I realize simultaneously - that I have my Snowshoe Rabbit out NOT Spring rabbit. After I took out my Spring Rabbit, we had several baby rabbits within seconds.

It was also not me who fought some low level murlocs wondering why I had such a hard time killing them. They actually almost killed me -- and I'm participating in the Ironman challenge, where death is permanent! -- until I discovered that I had my sword in my backpack, and was fighting with my Spring Flowers. Luckily I had my shield equipped and was not trying to hide behind an Egg Basket.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.