fredag den 1. marts 2024

Fredagsfrustration ~ Blogger!

    Blogger er i gang igen. Det seneste døgn har jeg befriet fem kommentarer fra spam-fængselet - deriblandt en af mine egne, og flere der var uger gamle.
    Blogger? tror du virkelig at jeg spammer min egen blog? Eller at folk der har kommenteret her i årevis pludselig er spammere? Eller at jeg bare lader spamkommentarer stå i ugevis ... nej vel?
     Det sker naturligvis ikke. Så Blogger, bare stop!

 - - - - - ✅ - - - - -

Blogger is at it again. In the last 24 hours, I've freed five comments from spam jail - including one of my own and a couple from weeks ago.

Blogger? Do you really think I'm spamming my own blog? Or that people who have been commenting here for years are suddenly spammers? Or that I leave spam comments for weeks on end... no, really?

Of course I don't. So Blogger, just stop!

4 kommentarer:

  1. I don't think Blogger takes any notice of anyone's complaints. quite rude of them actually.

    SvarSlet
    Svar
    1. I read somewhere that the complaints you send via the dashboard Question Mark iare largely disregarded, but that they actually do read blogs - more so if we mention Blogger in the text - so I'm giving it a try now and then.
      Rude, yes, but nether more nor less so than any big company - it is as if they all just exist to generate ... whatever they do ... not to help their customers.

      Slet
  2. I have regular commenters who end up in spam jail every single day. Frustrating, but I can't let it take up too much of my time.

    SvarSlet
    Svar
    1. And ironically this one of yout three comments ended up in spam-prison :D

      Slet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.