mandag den 25. september 2023

Poetry Monday :: No Poetry Edition.

   Poetry Monday er en udfordring, hvor Diane fra On the Border er vores vært.
     Nok engang spænder mit elendige helbred ben for min deltagelse.
     Men i hvert fald kan jeg da slå de konmmende stikord op.


-- 🖋 -- 😔 -- ✍ --


Poetry Monday is a challenge, hosted by Diane at On the Border. And once again stupid health issues makes me unable to play. 

I just post the Prompts for the coming Mondays:


Birthdays . . . . . October 2
Family . . . . . . October 9
Dictionary . . . . . October 16
Talk Shows . . . . . October 23
Mischief . . . . . October 30
Watermelon . . . . . November 6
Grandma's Kitchen . . . . . November 13
The Bus . . . . . November 20
A Pet's Life . . . . . November 27

4 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.