torsdag den 10. september 2015

Græskarpung -- Pumpkin Pouch

     For længe siden fandt jeg opskriften på tingfinderpunge på denne blog. Siden har jeg lavet så meget om på opskriften, at det næsten ikke er den samme længere. Blandt andet er det gået op for mig, at det er nødvendigt at have et lige antal huller, for at bindebåndet ikke ender indeni. Sidste skud på tingfinder-stammen, er græskarpungen her.
- o 0 o -
A long time ago, I fount the treasure pouches here. Ever since, I've been changing and tweaking the recipe,  so that it's hardly the same any more, even if the results look alike. The most important change is the necessity of an equal number of holes, or one end of the tie-string will turn up inside the pouch. My latest is a pumpkin pouch.
 

     Græskarret er det lykkelige resultat af et møde mellem inspiration og de forhåndenværende garner i min tønde. Der var lige akkurat orange garn nok til hele græskarret.
- o 0 o -
This pumpkin pouch is the happy offspring from a meeting between an idea and the yarn scraps in my stash bin. I had two centimetres of orange yarn left over.



Jeg får ikke læst så meget, fordi jeg redigerer det næste nummer af vores lille blad lige for øjeblikket.
- o 0 o -
Reading is not happening, as I'm editing the current issue of out trimonthly magazine.


Yarn Along at Ginny's place.

3 kommentarer:

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.