søndag den 25. juni 2023

Slipover :: Sunday Selections :: Søndagsbillede

Så er det så vidt! Min slipover med de afsmittende strikkepinde er færdig!
Nu skal jeg bare lige hæfte masser af ender - ca. 40 - vaske og strække den. Og bagsiden er længere end forsiden. Det er med vilje, for jeg bliver altid kold og stiv der nede i lænden.

-- 🧶 -- 🌈 --

I did it! The slipover from the bleeding needles is finished. Now I only need to darn in a lot of ends (around 40) wash and pull into shape.

The back is longer than the front - on purpose as my back is always getting cold and stiff.
Den sidste sommerdag i denne omgang, så det kan være, jeg snart får brug for min vest.

-- 🧶 -- 🌈 --

As today is the last summer day for now, I might need this slipover in the coming days.

-- 🧶 -- 🌈 --

Mon ikke nogen af striberne rammer månedens farve?
I think some of the stripes is the colour of the month.

3 kommentarer:

  1. That is gorgeous. I hope that it keeps your back (and the rest of you) cosy and warm.

    SvarSlet
  2. It's beautiful! I love it.

    SvarSlet
  3. It's a beautiful colourway!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.