torsdag den 21. september 2017

TUSAL - september

Endnu engang er nymånen kommet bag på mig. Hvad nu? Hvad skal jeg vise frem? ... Det er bare ikke altid, mine underlige forsøg er af tekstil karakter.
Jeg kunne jo vise:
- biller af  endnu ikke slebne glasskår - min restebøtte fra "glas af flasker-projektet"?
- planter, der er blevet til overs fra plantefarvningen?
- Små stumper papir fra seneste kamp med Punktform?
- Savsmuld og spåner fra da jeg ville dreje et håndtag? Jeg er ikke færdig, for drejebænken gik i stykker, og jeg har ikke fundet fejlen endnu.
 - Det er også en virtuel bøtte med fraklip fra artikler, jeg har skrevet og redigeret. Den er fuld af løse ender, stavefejl, kommaer der stod det forkerte sted, gode ideer der bare ikke lige passede, slagfejl og forkerte ord.
- Der er også et par sammenkrøllede Dråbetegninger der ikke kom med i denne omgang.
- Eller hvad med alle de æbleskræller og blommesten, der er havnet i komposten, når jeg har bagt kager og lavet syltetøj?
- o 0 o -  -   Link til Daffycat   - o 0 o -
Once again the New Moon caught me on the wrong leg. Now what, what can I show you?  ... my endeavours are not always textile.
I could show you: 
- All my broken but not yet tumbled glass, leftovers from my "bottle to glasses project"?
- Leftover plants from dyeing?
- paper odds and ends form my bullet notes - still a work in progress?
- saw dust and wood turning scraps from the unfinished handle? My lathe broke, and I haven't found out what's wrong yet. 
- I also have a virtual ORTs bin from writing and editing. It's overflowing with misplaces commas, stray sentences, typos and orthographic mistakes, great ideas which were not so great after all, and wrong terms.
- Crumpled drawings of the Droplets?
- all the apple peels and cores and all the plum pits left over from baking and jam making?


Her er en lille smule af det hele. Ydermere opdagede jeg lige at skålen med knappenåle var væltet ned i stumpebøtten - AV!

Here's a little bit of everythin. I just discovered that the bowl of pins had fallen ito the ORTs bin - OUCH!
Grisen i forgrunden var et forsøg på at strikke en ræv!

The pig in front is supposed to be a fox!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.