søndag den 11. november 2018

TUSAL november 2018

Linking up with Daffycat.


     Min spand med stupmer, og hvad jeg brugte dem til. Først et mangefrvet græskar med hvide striber. Jeg er ikke rigtig tilfreds med det. Sidste år hæklede jeg indtil flere græskar, og de blev anderledes pænt stribede. 

- 🐌 -

My bucket of ORTs and what I stuffed with them. A withe-striped, multicolour pumpkin - not very pretty. I made several pumpkin last year, but this one did not stripe rigth. I wonder what I did wrong.



     Og så en kaktus af refleksgarn. Man kan kun se tornene, når de reflekterer. Familien synes, det er for fjollet. 

 - 🌵 -

And a cactus made from reflex yarn. I found that I was smart, the thorns can only bee seen when they reflect, but my family found it too goofy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en kommentar.
Jeg prøver at svare på alle kommentarer - og lover at hive alle kommentarer ud af spam-fængslet så hurtigt som muligt.

I am always grateful for all comments, and try to reply meaningfully to all of them.
I furthermore promise to pull your comments from spam-limbo as fast at possible.