fredag den 18. april 2014

Teknisk uheld -- Tecnical issues

Uglemors blog er lige på pause - forestil dig er billede af pausefisk her - Onsdag aften frøs skærmen på computeren, og der var ikke noget at gøre. Jeg kommer tilbage, når jeg er færdig med at geninstallere alt på min computer fra grunden af. Alle fotografier og tekster, jeg arbejder på, var heldigvis gemt på USBstick, men det er stadig et stort arbejde.





MotherOwl regrets she's unable to blog. Wednesday my computer froze, and all measures to un-freeze it were to no awail. I'll be back when I have re-installed my computer from scratch. All photoes and works were safe on memorysticks, but it's still a big job.

1 kommentar:

  1. Jeg synes da godt nok også du var lidt stille! Håber det virker med ominstallationen.

    SvarSlet